Valg af autoværksted til rutinetjek
Selv en rutinemæssig service kan variere meget i kvalitet fra sted til sted. Nogle værksteder gennemgår bilen grundigt, mens andre blot laver det mest nødvendige. Hvordan sikrer man sig et grundigt tjek?
-
Edward Evans commented
Jeg har altid været lidt skeptisk, når det kommer til at vælge et nyt værksted. Men efter min oplevelse hos ThorAuto ændrede jeg fuldstændig opfattelse. Min bil havde i længere tid haft problemer med bremserne, og jeg besluttede mig for at tage chancen hos dem. Allerede ved første kontakt følte jeg mig mødt af professionelle og venlige folk, der tog sig tid til at forklare, hvad der skulle laves. På deres hjemmeside fandt jeg masser af nyttig information, og jeg bookede hurtigt tid gennem https://thorauto.dk/ . Selve arbejdet blev udført hurtigt, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Jeg fik en grundig gennemgang af regningen og de dele, der var blevet skiftet. Prisen var fair, og der var ingen skjulte omkostninger. Min bil kører nu som ny, og jeg er lettet over at have fundet et værksted, jeg kan stole på. Jeg vil uden tøven vende tilbage, når min bil får brug for service igen, og jeg kan klart anbefale ThorAuto til andre, der leder efter en pålidelig samarbejdspartner.